Jak na zdravý život

Internet — By on 4.10.2015 21:49

Každý den plno práce, spěch a na jídlo nezbývá moc času. Když si už uděláte chvilku čas, vyplníte váš jídelní deficit něčím z fast foodu. Tohle není dobré řešení. Jak se starat o své zdraví a kde se dočíst informace, které vám mohou pomoci? Na Lady.cz, internetovém magazínu nejen o zdraví.
Špatná nálada? Něco nebo někdo vás rozzlobil a vy přemýšlíte, čím se vrátit do normálu? Věděli jste, že mezi potraviny, které vám mohou zvednout náladu, patří například tučné ryby? Takový losos, sardinky nebo makrela jsou přesně tím, co potřebujete. Obsahují totiž nejvíce omega 3 nenasycených mastných kyselin. A co třeba čokoláda? Ano i ta je vhodná. Díky obsahu antioxidantů a hořčíku budete lépe zvládat úzkost. Ale pozor! Jen v přiměřeném množství. Co dále pomáhá vašemu organismu je rybíz. Tyto malé kuličky v sobě obsahují mnoho cenných látek, které vaše tělo potřebuje. Kromě vitaminu C je to i provitamin A, B, kyselina listová, pektiny, třísloviny, železo, vápník, hořčík, mangan a niacin. S pomocí rybízu posílíte krvetvorbu a vyživíte pokožku, vlasy a nehty. To už stojí za konzumaci i přes lehce kyselou chuť, kterou rybíz má.
Samozřejmě, že vše není jen o jídle. Vaše zdraví můžete ovlivnit různými způsoby. Navštivte naši sekci Zdraví a přesvědčte se sami.

Náhodné články:

0 Comments

You can be the first one to leave a comment.

Leave a Comment